Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

Eπανίδρυσαν... τη σπατάλη

Ενα μετά το άλλο έσπασε τα ρεκόρ κρατικής σπατάλης η κυβέρνηση της Nέας Δημοκρατίας. H περίφημη επανίδρυση αντί να μειώσει κατά 10 δισ. ευρώ τις δημόσιες δαπάνες, όπως είχε υποσχεθεί ο πρωθυπουργός, τις αύξησε κατά 23,4 δισ. ευρώ.
Πιστή στην... αναξιοπιστία της η κυβέρνηση συνεχίζει να επιδίδεται στο ακριβό για την τσέπη του φορολογούμενου πολίτη «σπορ» της κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος.

Παρά τις μεγαλόστομες προεκλογικές δεσμεύσεις του πρωθυπουργού -πριν η ΝΔ έρθει στην εξουσία τον Μάρτιο του 2004- περί άμεσης ανάγκης του περιορισμού των δημόσιων δαπανών και γενικότερα των αιτιών που οδηγούν στη σπατάλη του χρήματος του δημόσιου ταμείου -το οποίο ο Κ. Καραμανλής είχε θέσει ως βασική προτεραιότητα της κυβέρνησής του- τα στοιχεία πέντε χρόνια μετά στους έξι σημαντικότερους τομείς στη λειτουργία του δημοσίου τομέα δείχνουν το ακριβώς αντίθετο...
Σύμφωνα με στοιχεία που έχουν κατατεθεί στη Βουλή, οι δημόσιες δαπάνες αντί να μειωθούν κατά 10 δισ. ευρώ, όπως είχε δεσμευτεί ο ίδιος ο πρωθυπουργός προεκλογικά, αυξήθηκαν κατά 23,4 δισ. ευρώ, συστήθηκαν περίπου 700 νέες δημόσιες υπηρεσίες και άλλες 467 αμειβόμενες νέες επιτροπές και ομάδες εργασίας, τα «golden -blue- boys» αμείβονται πλουσιοπάροχα, η γραφειοκρατία συνεχίζει να γιγαντώνεται, η διαφθορά «ζει και βασιλεύει», ενώ οι προσλήψεις προσωπικού σε όλο το φάσμα του δημόσιου τομέα ξεπέρασαν τα τελευταία πέντε χρόνια τις 800.000.
Αυτό που πάντως αποδεικνύουν περίτρανα οι αριθμοί είναι ακόμη μία αποτυχία της κυβέρνησης να υλοποιήσει αυτά που υποσχέθηκε πριν αναλάβει την εξουσία.
Και μάλιστα εν μέσω μίας πολύ κακής διεθνούς οικονομικής συγκυρίας, η οποία επιβάλει τη λήψη μέτρων για τον περιορισμό των δημόσιων δαπανών, ώστε το κράτος να εξασφαλίσει χρήματα χωρίς όσο το δυνατόν να επιβαρύνει τους πολίτες με επιπλέον φόρους. Αντί, όμως, για μείωση των δαπανών, είχαμε τη διόγκωσή τους.
ΑΥΞΗΣΗ 23,4 ΔΙΣ. ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ
1. Ενας από τους μεγάλους στόχους που είχε θέσει η ΝΔ και προσωπικά ο Κ. Καραμανλής, όταν διεκδικούσε την εξουσία λίγο διάστημα πριν από τον Μάρτιο του 2004 που πήρε στα χέρια του το τιμόνι της χώρας, ήταν ο δραστικός περιορισμός των δαπανών λειτουργίας του δημόσιου τομέα. Μάλιστα, ο σημερινός πρωθυπουργός κατά την τότε προεκλογική περίοδο είχε δεσμευτεί ότι η κυβέρνησή του θα περιορίσει τις δημόσιες δαπάνες κατά 10 δισ. ευρώ. Ετσι κάθε φορά που ο Κ. Καραμανλής έβρισκε ευκαιρία από τα έδρανα της αξιωματικής αντιπολίτευσης εξαπέλυε σφοδρές επιθέσεις κατά του «σπάταλου κράτους του ΠΑΣΟΚ, το οποίο με την οικονομική πολιτική του βουλιάζει τον δημόσιο τομέα», όπως έλεγε χαρακτηριστικά.
Ωστόσο, η κυβέρνηση Καραμανλή ύστερα από πέντε χρόνια όχι μόνο δεν μείωσε τις δημόσιες δαπάνες, αλλά τις αύξησε σημαντικά κατά περίπου 23,4 δισ. ευρώ. Αναλυτικά, το σύνολο των δαπανών το 2004 έφτασε τα 42 δισ. 550 εκατομμύρια ευρώ. Μόλις τον επόμενο χρόνο, το 2005, η πρόβλεψη για το ύψος των δημοσίων δαπανών αυξήθηκε κατά 5 δισ. ευρώ και έφτασε τα 47 δισ. 577 εκατομμύρια, το 2006 ήταν 50 δισ. 116 εκατομμύρια ευρώ, το 2007, 55 δισ. 733 εκατομμύρια ευρώ, το 2008 60 δισ. 456 εκατομμύρια ευρώ, ενώ στην καταγεγραμμένη πρόβλεψη για το 2009 οι συγκεκριμένες δαπάνες θα φτάσουν τα 65 δισ. 978 εκατομμύρια ευρώ, δηλαδή θα είναι αυξημένες σε σχέση με τις αντίστοιχες δημόσιες δαπάνες του 2004 κατά 23,4 δισ. ευρώ.
ΧΡΥΣΕΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΓΙΑ ΤΑ GOLDEN ΒΟΥS
2. «Χρυσοφόρες» είναι οι διοικητικές θέσεις των «golden -blue- boys» στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.
Και παρά το γεγονός ότι η οικονομική κρίση και τα φοροεισπρακτικά μέτρα που επέβαλε η κυβέρνηση ανάγκασαν τον πρωθυπουργό τον περασμένο Φεβρουάριο να εξαγγείλει ανώτατα όρια -τον μισθό των γενικών γραμματέων των υπουργείων- στις αμοιβές των διοικητών των οργανισμών του ευρύτερου δημόσιου τομέα, ο Κ. Καραμανλής και τα συναρμόδια υπουργεία Οικονομίας και Εσωτερικών αποφεύγουν να δημοσιοποιήσουν ποια συγκεκριμένα διοικητικά στελέχη αφορά η συγκεκριμένη ρύθμιση, ποιες είναι πλέον οι αμοιβές τους μετά την εφαρμογή των μειώσεων των μισθών τους, αλλά και από αυτές τις μειώσεις πόσα χρήματα εξοικονόμησε το δημόσιο ταμείο.
Σε δύο σχετικές με αυτά τα ζητήματα ερωτήσεις προς τον Κ. Καραμανλή 50 βουλευτών του ΠΑΣΟΚ με επικεφαλής τους βουλευτές του κόμματος Ντ. Ρόβλια και Μ. Καρχιμάκη, το μόνο που έκανε το Πρωθυπουργικό Γραφείο είναι να διαβιβάσει τις ερωτήσεις στο υπουργείο Εσωτερικών, που με τη σειρά του τις... προώθησε στο υπουργείο Οικονομίας, χωρίς ωστόσο μέχρι σήμερα να έχουν αυτές απαντηθεί.
Η αξιωματική αντιπολίτευση, διά των δύο βουλευτών της, θέτει ανοιχτά θέμα αμφισβήτησης άλλη μίας πρωθυπουργικής εξαγγελίας, υπενθυμίζοντας ότι σε κάποιες περιπτώσεις οι μισθοί των συγκεκριμένων διοικητικών στελεχών προσεγγίζουν ή και ξεπερνούν τα 500.000 ευρώ ετησίως.
ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ 800 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΙ ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ
3. Από τον Μάρτιο του 2004 μέχρι και τον Ιούνιο του 2009 ο αριθμός των εγκρίσεων προσλήψεων προσωπικού σε όλο το φάσμα του δημοσίου τομέα ξεπέρασε τις 800.000. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με στοιχεία που κατέθεσε στη Βουλή το υπουργείο Εσωτερικών ύστερα από σχετική ερώτηση βουλευτών του ΠΑΣΟΚ, το συγκεκριμένο διάστημα οι εγκρίσεις για προσλήψεις προσωπικού έφτασαν τις 801.652, εκ των οποίων οι 313.042 αφορούν συμβασιούχους ορισμένου χρόνου και εποχικούς υπαλλήλους, οι οποίοι προσλήφθηκαν με συνοπτικές διαδικασίες και εκτός ΑΣΕΠ. Αντίθετα, οι προσλήψεις μόνιμου προσωπικού και αορίστου χρόνου έφτασαν τις 147.782.
Ο ρυθμός των προσλήψεων προσωπικού στον δημόσιο τομέα επιταχύνθηκε σημαντικά κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2009, γεγονός που, όπως καταγγέλλει με αλλεπάλληλες ανακοινώσεις του το ΠΑΣΟΚ, έχει έντονη προεκλογική χροιά και πραγματοποιείται με καθαρά ρουσφετολογικούς όρους και με προϋποθέσεις τακτοποίησης των «γαλάζιων» παιδιών προς άγραν ψήφων.
Σύμφωνα, λοιπόν, με τα στοιχεία του υπουργείου Εσωτερικών κατά το πρώτο εξάμηνο του 2009 ο αριθμός των προσλήψεων ανέρχεται στις 66.036, παρουσιάζοντας εντυπωσιακή αύξηση της τάξης του 37,2% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα το 2008, που εγκρίθηκαν 48.116 προσλήψεις.
Από τις 66.036 προσλήψεις προσωπικού στον δημόσιο τομέα το πρώτο εξάμηνο του 2009, οι 34.154 αφορούν προσλήψεις εποχικών και ορισμένου χρόνου και οι 8.191 αφορούν προσλήψεις συμβασιούχων.
Σημειώνεται ότι και στις δύο αυτές κατηγορίες προσλήψεων συγκεκριμένα κριτήρια επιλογής δεν υπάρχουν, αφού όλες γίνονται εκτός ελέγχου του ΑΣΕΠ.
Οι προσλήψεις αυτές αφορούν προσωπικό μόνιμο και αορίστου χρόνου (7.361), ορισμένου χρόνου και εποχικό (34.154), συμβασιούχους (8.191), ωρομίσθιο προσωπικό (15.041), αναπληρωτές καθηγητές (300), θητεία και ανανέωση θητείας (14), ενώ «πρωταθλητής» στις προσλήψεις αναδείχτηκε το υπουργείο Παιδείας (26.934) και ακολουθούν το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης (11.703), το υπουργείο Εσωτερικών (11.262), το υπουργείο Απασχόλησης (7.388) και το υπουργείο Υγείας (3.274).
ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΨΑΛΙΔΙ, 695 ΝΕΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ 467 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ
4. «Πρέπει να υπάρξει περιορισμός της κρατικής σπατάλης και έτσι θα βρούμε τους πόρους για την κοινωνική πολιτική», είχε πει επί λέξει ο πρωθυπουργός στις εξαγγελίες του στη Βουλή κατά τη διάρκεια των προγραμματικών του δηλώσεων στις 20 Μαρτίου του 2004. Σε ανάλογο ύφος ο Κ. Καραμανλής από το βήμα της ΔΕΘ τον Σεπτέμβριο του 2006 δήλωνε ότι «προωθείται σχέδιο αναδιάρθρωσης ή κατάργησης υπηρεσιών και φορέων του Δημοσίου», με προφανή στόχο τον περιορισμό της κρατικής σπατάλης. Εναν μήνα μετά ο υπουργός Εσωτερικών Πρ. Παυλόπουλος ξεκαθάριζε ότι «αυτή η κυβέρνηση κάνει πράξη τις δεσμεύσεις της στον τομέα του περιορισμού της κρατικής σπατάλης».
Η πραγματικότητα, ωστόσο, είναι εκ διά μέτρου αντίθετη με τις κυβερνητικές δεσμεύσεις. Τα στοιχεία θέτουν σε ευθεία αμφισβήτηση για ακόμη μία φορά την αξιοπιστία των κυβερνώντων. Επί περίπου μία πενταετία, από τον Απρίλιο του 2004 μέχρι και τις αρχές του τρέχοντος έτους, όχι μόνο δεν επήλθε περιορισμός του σπάταλου κράτους, αλλά αντίθετα είχαμε την τεράστια διόγκωσή του. Με 144 νομοθετήματα της κυβέρνησης της ΝΔ ιδρύθηκαν συνολικά 695 νέες δημόσιες υπηρεσίες, συστήθηκαν 11.443 νέες θέσεις προσωπικού και συγκροτήθηκαν 467 αμειβόμενες νέες επιτροπές και ομάδες εργασίας.
Αναλυτικά, ιδρύθηκαν 5 νέα ΝΠΔΔ, 13 ΝΠΙΔ, 5 νέες εθνικές αρχές, 4 νέες εθνικές γραμματείες, 5 νέες ειδικές γραμματείες, 1 νέα γενική επιθεώρηση, 9 νέες γενικές διευθύνσεις, 102 νέες διευθύνσεις, 232 νέα τμήματα, 285 νέες ειδικές υπηρεσίες, 30 νέα αυτοτελή γραφεία και 4 νέα κέντρα και ινστιτούτα. Επίσης συγκροτήθηκαν 435 νέες επιτροπές, 32 νέες ομάδες εργασίας και συστήθηκαν 172 νέες θέσεις συμβούλων-συνεργατών σε υπουργεία και διοικήσεις οργανισμών, 659 νέες θέσεις ειδικού προσωπικού, 3.210 νέες θέσεις ειδικού προσωπικού, 3.300 νέες θέσεις ειδικής 3ετούς σύμβασης, 16 νέες θέσεις μελών διοικητικού συμβουλίου οργανισμών και Ταμείων, αλλά και 4.029 θέσεις αγροφυλάκων.
Το διάστημα των πέντε χρόνων, σύμφωνα με τις εκθέσεις του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, προκύπτει ότι από τη διεύρυνση του σπάταλου κράτους και την υπερδιόγκωση του δημοσίου τομέα ο κρατικός προϋπολογισμός επιβαρύνεται συνολικά με 222.228.679 ευρώ ετησίως, ενώ σημειώνεται ότι στην καταγραφή αυτών των υπηρεσιών δεν περιλαμβάνονται οι δαπάνες που αφορούν τους τομείς υγείας και παιδείας.
ΣΤΑ 15 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ
5. Οι «γαλάζιες» υποσχέσεις για τον περιορισμό της γραφειοκρατίας, η οποία «επιβαρύνει σημαντικά τα δημόσια οικονομικά», όπως είχε πει χαρακτηριστικά ο υπουργός Εσωτερικών Πρ. Παυλόπουλος τον Ιούνιο του 2004, λίγους μήνες μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας από τη ΝΔ, έμειναν μόνο στα χαρτιά. Οπως αναφέρεται στην τελευταία επίσημη έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, το κόστος της γραφειοκρατίας στη χώρα μας υπερβαίνει τα 15 δισ. ευρώ τον χρόνο. Μετά πέντε χρόνια, η κυβέρνηση της ΝΔ αποδείχτηκε το λιγότερο ανεπαρκής να καταπολεμήσει τη γιγάντωση της γραφειοκρατίας, το κόστος της οποίας επιβαρύνει τις τσέπες των φορολογούμενων πολιτών.
ΣΤΗΝ 57η ΘΕΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ

6. Σε ομιλία του στη Βουλή, στις 4 Δεκεμβρίου του 2003, μόλις τρεις μήνες πριν πάρει τα ηνία της χώρας, ο τότε αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης Κ. Καραμανλής εγκαλούσε με ιδιαίτερα έντονο ύφος την κυβέρνηση του Κ. Σημίτη «κραδαίνοντας» από το βήμα του Κοινοβουλίου τις εκθέσεις του οργανισμού «Διεθνής Διαφάνεια».
«Ακούστε, λοιπόν, τα αποτελέσματα της δικής σας πολιτικής, κύριε Σημίτη, των δικών σας κυβερνήσεων και θαυμάστε τα. Η Ελλάδα βρίσκεται στην 44η θέση της σχετικής λίστας», έλεγε τότε ο σημερινός πρωθυπουργός. Πέντε χρόνια μετά, στην αντίστοιχη έκθεση της «Διεθνούς Διαφάνειας» για το 2008 η Ελλάδα κατρακύλησε στην 57η θέση της σχετικής λίστας. Μάλιστα, σε στοιχεία έρευνας εθνικής εμβέλειας της εταιρείας Public Issue, που δημοσιοποιήθηκαν από τη «Διεθνή Διαφάνεια» και αφορούν το 2008, αναφέρεται ότι το κόστος της μικρο-διαφθοράς στην Ελλάδα εκτιμάται στα 748 εκατομμύρια ευρώ, ενώ τα χρήματα που δόθηκαν για τα «φακελάκια» και τα περίφημα «γρηγορόσημα» αυξήθηκαν κατά 109 εκατομμύρια ευρώ σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2007.
Σύμφωνα με στοιχεία που έχουν κατατεθεί στη Βουλή, οι δημόσιες δαπάνες αντί να μειωθούν κατά 10 δισ. ευρώ, όπως είχε δεσμευτεί ο ίδιος ο πρωθυπουργός προεκλογικά, αυξήθηκαν κατά 23,4 δισ. ευρώ.
Πηγή:http://elladasimera.blogspot.com/2009/08/e.html

Υ.Γ. ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΥΤΑΛΑ!!!..... SERTAKHS

   

Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009

Υπάρχει σαπίλα στα κόμματα.Τελικά υπάρχει τρόπος να ψηφίσουμε σωστά και Δημοκρατικά στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου;


Ένα σπίτι είναι παλιό και χρειάζεται ανακαίνιση, βέβαια και ανακαίνιση να γίνει πάλι παλιό θα είναι και η σαπίλα θα μείνει στο κάτω μέρος. Δυστυχώς έτσι είναι και τα κόμματα μας στην Ελλάδα η σαπίλα δεν μπορεί να φύγει,οι ηγέτες των δυο μεγάλων κομμάτων δεν είναι δημιουργεί,δεν δημιούργησαν οι ίδιοι τα κόμματα τους !!!
Δεν ζορίστηκαν ποτέ !!!
Τα βρήκαν όλα έτοιμα :
Την εξουσία.
Το όνομα.
Το κόμμα.
Την περιουσία.
Τους συνεργάτες.
Υπάρχει τρόπος να περιορίσουμε την σαπίλα;
Ναι αν ψηφίσουμε μικρά κόμματα ΣΥΡΙΖΑ,ΛΑΟΣ,ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ,ΚΚΕ
Ναι αν ψηφίσουμε νέα πρόσωπα τόσο ηλικιακά άλλα και πολιτικά.
Ναι αν ψηφίσουμε πρόσωπα δραστήρια που ασχολούνται με τα προβλήματα του τόπου μας που αφορούν όλους μας όπως π.χ. άτομα σαν την ΛΙΤΣΑ ΑΜΜΑΝΑΤΙΔΟΥ-ΠΑΣΧΑΛΙΔΟΥ(ΣΥΡΙΖΑ):

  • ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΜΕ Θέμα: Αγανακτισμένοι οι ροδακινοπαραγωγοί συμπύρηνων συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις.


  • ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ-ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ-ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ


  • ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΒΙΟΤΕΧΝΕΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΤΟ ΚΕΚ ΤΗΣ ΓΣΕΒΕΕ


  • ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ “ΒΟΗΘΩΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΩΝ” ΣΤΟ ΙΕΚ ΛΑΓΚΑΔΑ


  • ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΥΣ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ


  • ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ Το Πλήγμα που υπάρχει στον ερασιτεχνικό αθλητισμό με την καθυστέρηση καταβολής της τακτικής επιχορήγησης από το Υπουργείο Πολιτισμού.


  • ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: Αποζημίωση των τοματοπαραγωγών Μεσσηνίας από τις ζημιές από το νέο εχθρό της τομάτας Tuta absoluta.


  • ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ για την περικοπή και μη καταβολή των δεδουλευμένων υπερωριών του προσωπικού του Γ. Ν. Δράμας.


  • ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ Θέμα: Εταιρεία φάντασμα θέλει να εγκαταστήσει υπόγειο και υποθαλάσσιο αγωγό μεταφοράς υγρών καυσίμων στο Δήμο Νέας Τρίγλιας, Νομού Χαλκιδικής.


  • ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΠΛΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΕΤΙΑ

Τέλος αν τελικά αποφασίσουμε να ψηφίσουμε και πάλι ΠΑΣΟΚ Η ΝΔ (ας κάνουμε και μια προσευχή πρώτα και να μην περιμένουμε φυσικά προσωπικό όφελος)τουλάχιστον όμως να ψηφίσουμε νέους ανθρώπους, σαν την Ευα-Ευδοξία Καϊλή (ΠΑΣΟΚ) ή σαν το Γεώργιο Κασαπίδη (ΝΔ) , άτομα δηλαδή δραστήρια που δεν έχουν υποκύψει σε λαμόγια.
Πρέπει να επιλέξουμε που θα ρίξουμε την ψήφο και σε ποιο πρόσωπο.
Πάντως η αποχή δεν είναι λύση.!!!

Ευχαριστώ. SERTAKHS

Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2009

Μην πληρώνεις την ΕΡΤ



Αλιεύσαμε το παρακάτω κείμενο να κυκλοφορεί στο διαδίκτυο και το αναδημοσιεύουμε. Ψάχνουμε τη νομική διάσταση του θέματος (να καταβάλλονται μόνο τα χρωστούμενα για το ρεύμα στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, με παράλληλη άρνηση αναγνώρισης χρέους στην ΕΡΤ) και θα ενημερώσουμε σύντομα. Άλλωστε 10€ το μήνα φούσκωμα στο τιμολόγιο της ΔΕΗ ελέω ΕΡΤ είναι ληστεία.

Που δίνει τα λεφτά μας η ΕΡΤ και τι διαδικασία μπορείτε να ακολουθήσετε για να μην πληρώνετε ΕΡΤ μέσω της ΔΕΗ.
H διοίκηση της Ελληνικής Ραδιοφωνίας Τηλεόρασης, ανακοίνωσε με περηφάνια την συμφωνία της με τις δύο κατά τεκμήριο κορυφαίες Ελληνικές ποδοσφαιρικές ομάδες, τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό, για την εξασφάλιση των τηλεοπτικών τους δικαιωμάτων. Ο Ολυμπιακός συμφώνησε στα 14,5 εκατομμύρια € για την περίοδο 2006-2008, ενώ ο Παναθηναϊκός (σύμφωνα με δημοσιογραφικές πήγες) στα 16 εκατομμύρια € για το διάστημα 2007-2010. Η είδηση μάλιστα ανακοινώθηκε από τους κρατικούς τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς ως μεγάλη επιτυχία της ΕΡΤ και απαρχή μιας νέας εποχής για το αθλητικό τμήμα της.
Τι σημαίνει αυτό για σένα αγαπητέ Έλληνα πολίτη, ποδοσφαιρόφιλε ή μη;
Σημαίνει πολύ απλά ότι καλείσαι να πληρώσεις 30,5 εκατομμύρια € (και κάτι ψιλά), ήτοι 10,4 δις δραχμούλες, στην επόμενη τριετία. Λεφτά τα οποία η (ήδη υπερχρεωμένη από τηλεοπτικά πανηγυράκια) ΕΡΤ δεν υπάρχει περίπτωση να βρει από άλλους πόρους, πλην των μηνιαίων εισφορών σου!
Την στιγμή που ο Alpha (ιδιωτικός σταθμός με πλήρως οργανωμένο τμήμα πώλησης διαφημιστικού χρόνου) κατάφερε φέτος να εισπράξει λιγότερα από 2,3 εκατομμύρια € για τα αντίστοιχα παιχνίδια του Ολυμπιακού (περίπου 145.000 € ανά παιχνίδι), η ΕΡΤ καλείται να εισπράξει τα υπερτριπλάσια απλά για να μην ζημιωθεί!Δηλαδή 485.000 € ανά αναμετάδοση, κάτι πρακτικώς αδύνατον με βάση το κόστος μονάδας του τηλεοπτικού χρόνου και την διάρκεια της αναμετάδοσης. Τα ίδια φυσικά θα ισχύσουν και για το πακέτο του Παναθηναϊκού.
Σημειωτέον ότι ο ανταγωνιστής της ΕΡΤ στα δικαιώματα του Ολυμπιακού (Alpha) προσέφερε λιγότερα από 5 εκατομμύρια €… Με άλλα λόγια, η ΕΡΤ προσέφερε 45% περισσότερα από τον ανταγωνιστή της, χωρίς κανέναν προφανή λόγο για τη μεγάλη αυτή διαφορά…
Η φράση-κλισέ «κοινωνική πρόκληση σε περιόδους ανέχειας και ανεργίας», μάλλον ωχριά.
Ο κ. Παναγόπουλος - πρόεδρος/τσάρος/αυτοκράτωρ της ΕΡΤ- δήλωσε ότι αδιαφορεί για τις αντιδράσεις των πολιτών (βλέπε έμμεσων μισθοδοτών του) και ότι «το σχέδιο ανάτασης της ΕΡΤ θα προχωρήσει με κάθε κόστος»!
Κάθε κόστος λοιπόν; No problem mister. Γιατί εγώ ΔΕΝ προτίθεμαι να χρηματοδοτήσω το γαϊτανάκι δημοσίων σχέσεών σας αγαπητέ κύριε Τζεγκις Χαν-καναλάρχη.
Δεν ξαναπληρώνω συνδρομή.
Η διαδικασία που μπορεί κάποιος να ακολουθήσει για να ΜΗΝ πληρώνει την ΕΡΤ μέσω λογαριασμού της ΔΕΗ έχει να κάνει με την άρνηση αναγνώρισης χρέους.
Δηλαδή: εάν κάποιος σου χρεώνει μια υπηρεσία ή ένα προϊόν που εσύ δεν θέλεις να χρησιμοποιήσεις (πχ τηλεοπτικό πρόγραμμα) μαζί με μια υπηρεσία που αποδέχεσαι και χρησιμοποιείς (πχ ηλεκτρικό ρεύμα) με ένα ενιαίο τιμολόγιο, λογαριασμό ή οτιδήποτε, μπορείς να απαιτήσεις να πληρώσεις μόνο το δεύτερο. Σε περίπτωση που ο πιστωτής δεν δεχτεί την πληρωμή, πηγαίνεις στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και καταθέτεις μόνο το ποσό της υπηρεσίας που αποδέχεσαι (ηλεκτρικό ρεύμα – υπέρ της ΔΕΗ) και όχι το υπόλοιπο.
Το ΤΠκΔ ενημερώνει τον πιστωτή για την κατάθεσή σας και αυτός δεν έχει πλέον δικαίωμα να απαιτεί αυτά τα χρήματα (οπότε και να σου κόψει το ρεύμα). Το υπόλοιπο ποσό μπορεί να το διεκδικήσει δικαστικά!


ΚΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ Η ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ.
ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΝΑ «ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ» ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ.
ΕΝΑ ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ!




SERTAKHS

Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

H νομιμότητα της είσπραξης του τέλους διοδίων.


Αυτό που γίνετε αυτη την στιγμή στην Εθνική οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης είναι απάτη των εταιρειών που έχουν ιδρύση μεγάλες εταιρείες κατά το μήκος της με μεγάλα κέρδη. Η ανάληψη των διοδίων από τους ιδιώτες θα σημάνει τη διαφοροποίηση στο κόστος για τους διερχόμενους οδηγούς καθώς πλέον η χρέωση θα γίνεται με το χιλιόμετρο και θα φτάσει στο 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο, δηλαδή 4 ευρώ τα 100 χιλιόμετρα αντί των περίπου 2,5 ευρώ τα 100 χιλιόμετρα που ήταν.
Το κόστος στην Εθνική Οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης ήταν 10 ευρω και τώρα οι εταιρείες έχουν επιβάλει την παρακάτω τιμολόγηση:


ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ AIΓΑΙΟΥ Α.Ε. με 4 διόδια:

2,30 ευρω στην Λεπτοκαρυά,

1,90 ευρω στα διόδια Πελασγίας,

2,50 ευρω στα διόδια Μοσχοχωρίου και

2 ευρω στα διόδια Πυργετου,


Η ΤΕΟ ΑΕ

Με ένα διόδιο στα Μαλγαρα 2,75 ευρω


Η ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.

Με 2,75 ευρω στο Σχηματάρι και

2,75 ευρώ στα διοδια Αφιδνων


ΣΥΝΟΛΟ 16,95 ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΞΗΣΗ 60%

ΑΡΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ 60% ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΥΠΗΡΧΕ


Αν περάσετε από τα Τεμπη και το Μαλιακό Θα καταλάβετε ότι πληρώνετε:


  • για μία διαδρόμη η οποία δεν έχει τελειώσει.

  • πληρώνετε για υπαλλήλους που δεν έχουν προσληφθεί με ΑΣΕΠ αλλα και με κανένα κριτήριο.

  • πληρώνετε για χρήματα που δεν καταλήγουν στα κρατικά ταμεία.

Ενα όμως είναι το γεγονός ότι εκατοντάδες νέοι άνθρωποι ξεψυχούν κάθε χρόνο στη φονική εθνική οδό, σπίτια κλείνουν, συγγενείς θρηνούν και όμως οι αρμόδιες αρχές συνεχίζουν να προκαλούν πόνο και οργή με την αδιαφορία τους και να ζητούν οι «αντίτιμο» για την πορεία προς τον θάνατο.«'Πληρώστε για να σκοτωθείτε' λέει το κράτος στους πολίτες του και εμείς πλέον φωνάζουμε σε όλους τουλάχιστον να μην πληρώνουν, μήπως και έτσι ευαισθητοποιηθούν» δήλωσε ο νομάρχης Αχαΐας Δημήτρης Κατσικόπουλος, ανοίγοντας τον ασκό του Αιόλου.Σύμφωνα με τον νομάρχη, οι τουρίστες που έρχονται από την Πάτρα με κατεύθυνση την Αθήνα δεν πληρώνουν διόδια, καθώς υπάρχει ευρωπαϊκή νομοθεσία βάσει της οποίας δεν επιβάλλεται κόστος διέλευσης όταν δεν πληρούνται οι όροι ασφαλείας που έχουν θεσπιστεί από την Ευρωπαϊκή Ενωση!

Χαστούκι στο Δημόσιο η ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Εμείς αναζητήσαμε την επίμαχη ευρωπαϊκή οδηγία βάσει της οποίας θεμελιώνεται η άρνηση πληρωμής διοδίων στον συγκεκριμένο δρόμο: πρόκειται για την 1999/62/EC «περί επιβολής τελών στα βαρέα φορτηγά οχήματα που χρησιμοποιούν ορισμένα έργα υποδομής», η οποία θέτει το νομικό πλαίσιο για τα τέλη χρήσης εθνικών δρόμων από εμπορικά οχήματα. Στους γενικούς όρους της οδηγίας προβλέπονται επίσης «οι συγκεκριμένοι κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται από τις χώρες-μέλη, εφόσον επιθυμούν να θεσπίσουν διόδια σε μια οδό».Ο ορισμός της έννοιας του δρόμου, για τη διέλευση του οποίου παρέχεται στα κράτη η δυνατότητα να επιβάλουν την πληρωμή διοδίων, είναι σαφής: «Διόδια και τέλη χρήσης επιβάλλονται μόνο στους χρήστες αυτοκινητοδρόμων ή άλλων οδών με περισσότερες από μία λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, όταν οι οδοί αυτές έχουν χαρακτηριστικά ανάλογα προς τα χαρακτηριστικά των αυτοκινητοδρόμων, καθώς και στους χρήστες γεφυρών, σηράγγων και ορεινών διαβάσεων».
SERTAKIS

Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2009

ΠΩΣ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΨΗΦΙΖΕΙ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΡΓΕΙ


Ένας Δημόσιος υπάληλος που διορίζεται στο δημόσιο με εξετάσεις η μορια ΑΣΕΠ με αίτηση του απολυτήριου Λυκείου, αν κατείχε πτυχίο ΤΕΙ η ΑΕΙ την ημέρα της αίτησης του αυτό αναγνωρίζεται μετά από 8 χρόνια υπηρεσίας και έτσι προάγεται στην επόμενη κατηγορία.



Ένας όμως Αστυνομικός υπάλληλος που έχει αποφοιτήσει από την σχολή Αστυφυλάκων και κατέχει πτυχίο ΤΕΙ ή ΑΕΙ δεν έχει ούτε βαθμολογικό ούτε μισθολογικό όφελος όπως φαίνεται και παρακάτω :



ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝ
19 Απριλίου 2006
ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ 82
΄Αρθρο 1
Προϋποθέσεις συμμετοχής στις εξετάσεις.
1. Δικαίωμα συμμετοχής στις προαγωγικές εξετάσεις
για το βαθμό του Αρχιφύλακα έχουν οι Αστυφύλακες και
οι Αρχιφύλακες που κατέχουν οργανική θέση Αστυφύ−
λακα εφόσον πληρούν τις εξής προϋποθέσεις:
α. Έχουν συμπληρώσει τρία (3) έτη πραγματικής υπη−
ρεσίας από την έξοδό τους από τη Σχολή Αστυφυλάκων
μέχρι την 31η Δεκεμβρίου του έτους προκήρυξης των
εξετάσεων.
β. Δεν υπερβαίνουν το 45ο έτος της ηλικίας τους
κατά την 31η Δεκεμβρίου του έτους προκήρυξης των
εξετάσεων.
γ. Είναι απόφοιτοι Λυκείου ή άλλης ισότιμης αναγνω−
ρισμένης Σχολής.
δ. ΄Εχουν ευμενή πρόταση των ιεραρχικά προϊστα−
μένων τους ότι συγκεντρώνουν τα απαιτούμενα ουσι−
αστικά προσόντα και διαγωγή, σύμφωνα με το άρθρο
5 παρ. 1β.
2. Καθ’ υπέρβαση του καθοριζόμενου κάθε φορά αρι−
θ μού προακτέων και για την κάλυψη υφισταμένων κε−
νών οργανικών θέσεων στο βαθμό του Αρχιφύλακα,
προάγονται χωρίς εξετάσεις οι Αστυφύλακες και Αρ−
χιφύλακες, που κατέχουν οργανική θέση αστυφύλακα
και έχουν πτυχίο οποιουδήποτε ελληνικού ή ισότιμου
αλλοδαπού Πανεπιστημίου ή Τεχνολογικού Εκπαιδευ−
τικού Ιδρύματος ή οποιουδήποτε ισότιμου προς αυτά,
εφόσον πληρούν και την προϋπόθεση του εδαφίου δ΄
της προηγούμενης παραγράφου.

ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ


31 Ιουλίου 2008
ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 100
Άρθρο 8
Από την έναρξη ισχύος του παρόντος προεδρικού
διατάγματος καταργείται η παρ. 2 του άρθρου 1 του
π.δ. 82/2006 (Α΄− 86).
Η πάραπάνω διαδικασία είναι Δημοκρατική;